måndag 1 april 2013

Som på räls

Dagens runda på CC gick som på räls. Jag vet inte om det berodde på det blå himlen, att jag vaknat på rätt sida, att ingen tjatade på mig eller något annat helt obegripligt. Det var helt enkelt en sådan där dag när det kändes bra att cykla, fastän jag  fortfarande kör på crossen med grova däck!

Det hela kändes så bra att jag passade på att göra en lite längre runda. Det blev 67 km i den strålande solen -  men inget fikastopp! Övervägde att stanna till vid Ulva kvarn på vägen hem. Men, insåg att jag troligen skulle börja frysa i min svettiga kläder, så jag trampade hemåt utan fika. Något som en del i min omgivning säkert tycker är bra.

När jag kom till Gamla Uppsala fick jag dock ett ofrivilligt stopp - tåget! Så inget fikastopp på dagens rälsrunda utan bara ett tågstopp!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar