tisdag 9 april 2013

Äntligen - fikarunda

Idag fick jag och Miss C fint sällskap på vår runda av S och hans Trek. Färden gick mot Knivsta! På vägen dit fick jag uppleva något jag inte är van vid. S låg bredvid mig och pratade, inte före och pressade mig. Här har coachen något att lära sig!

Väl i Knivsta så blev det fikastopp! Trevligt! Vill förtydliga att det var S som åt sötsakerna på bilden - så att inte coachen tror att jag fuskade. Jag följde mitt "vardagssötsaksförbud" och nöjde mig med en fralla. Inget fusk! Och dessutom cyklade jag 63 km, så sexmilagränsen hölls. Coachen har i år försökt att säga att gränsen för fika inte längre är 6 mil, men det örat har jag inte lyssnat på.

Hem fick jag ta rulle på S i den sneda medvinden och det var trevligt med en ny karlrumpa att titta på - börjar bli lite less på coachens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar