söndag 21 juli 2013

Miss C är resklar!

Idag har jag putsat på Miss C så mina naglar inte längre ser ut som ordentliga frökennaglar. Nej, mer som om jag mekat. Miss C däremot blänker som bara den och hon verkar mer lycklig än mig över att få komma ut och lufta sina hjul i Italienska "backar".

Själv har jag drabbats av lite eftertanke:


  • Coachen ska deltaga i ett lopp = Fröken får roa sig själv hela tiden.
  • Italienska "backar" är minst lika jobbiga som spanska (och dessa har jag i färskt minne).
  • Fröknar i klimakteriet med värmevallningar hur passar de ihop med Italiensk hetta?
  • Fröken som i normala fall skyr gruppresor som pesten ska nu vara med på en. Fast alla andra cyklar ju loppet.... så .....


Nåja - Miss C åker på tisdag och jag på torsdag. Vi får väl se vem av oss som får bäst vistelse i Italien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar