torsdag 30 maj 2013

Avis och en bacill

Vaknade i morse med en bacill i halsen - ena halsmandeln är ARG och RÖD. Kan vara en kombination av bacill och pollen... så här års är det svårt att avgöra vad som är vad.

Fikastopp i Spansk by i februari
Men, som om det inte var nog med halsen så var jag avis också - på coachen. I morse åkte han till Spanien och i eftermiddag ska han cykla där jag cyklade i februari, när mandelträden blommade. Det är ORÄTTVIST! Säkert kommer han att ha fikastopp i någon liten bergsby också - den tanken gjorde mig definitivt inte gladare.

Här ska han säkert cykla :-(










Däremot är jag inte avundsjuk på  loppet han ska köra på lördag - 203 km över hemska spanska bergstoppar. Jag som pep på skoklosterhalvön i söndagens Vårblot. Men, jag hade ju kunnat vara publik med en kall San Miguell i handen. Det klarar en cykelfröken av - det törs jag lova!

3 kommentarer:

  1. Anonym6/04/2013

    Du har ju blivit cykelnörd. Vad roligt, jag läser!

    SvaraRadera
  2. Anonym6/04/2013

    Okej, inte nörd men cykelfröken, jag gillar bloggandet!

    SvaraRadera