tisdag 17 december 2013

Träning - borde hindra julgrisform!

Nej! Jag skulle inte träna idag.... har känt mig lite småkrasslig i halsmandeln och pyttelite snorig i näsan. Men, det har varit en känsla som kommit och gått. Nästan som i februari när alar och andra tidiga träd börjar blomma (=frökens vårallergi kommer igång).

Hm, kanske har jag fått julallergi... eller så beror det på att det aldrig blir kallt, alla mögelsporer och annat elände kan frodas där ute. Lägg till att skolan jag arbetar på ligger ute i skogen och det kanske inte är helt otroligt. Ge mig lite kyla och det här försvinner nog.

Gissa vem som filmar grisen!
Sammantaget gjorde den här ovanligt "logiska" och "kloka" analysen det blev träning idag.

Har ju faktiskt inte tränat sedan i lördags.... Det är MÅNGA dagar sedan och i juletider finns det en risk att fröken antar formen av en julgris om hon inte tränar. Lägg till att det finns de som "tror" att fröken ska cykla Skandisloppet, den 11 maj - LÅNGA distansen 167 km. Galet! Återkommer till detta hemska i en senare blogg....

Träningen gick bra tills det att internetanslutningen gick ned och Spotify tystnade. Träna styrka utan musik! Nej det går bara inte. Fick lov att fixa igång det hela innan passet kunde avslutas - internet ska bara fungera! Så nu har jag tränat och pipit lite - precis som en fröken ska!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar