lördag 14 december 2013

Real power

Ett
Nej - det är inte min styrketräning som kan beskrivas med Real power. Tror ni det blir ni besvikna. Det är coachen som varit i farten och gjort en spellista åt mig på Spotify, som ska användas när jag kör F:s helkroppspass. Listan är lustigt nog döpt till "Real power".  Vet inte om coachen tyckte att det var den enda riktiga kraften som utvecklades i det här hemmet eller? Har inte vågat frågat!

Listan är testad och godkänd.






Två

Först är det cirka 10 minuter uppvärmning till bland annat favoriterna Street Dogs, måste erkänna att jag är "kär" i deras sångare (inte så frökenaktigt). Blir glad när jag lyssnar på honom, bra start på passet.

Tre
Coachen hade sedan laddat upp drygt 40 minuter riktigt tung musik med allt från Dio, Van Halen till Monster Magnet. Egentligen inte frökenmusik men super bra att träna till. Fast inte blev övningarna lättare. Den "förbaskade" bollövningen med ben och höft är fortfarande vidrig. Däremot börjar marklyften kännas "lite" mer hanterbara.

Som stretchmusik gav coachen mig en ny härlig upplevelse i form av Sarah Blackwood, underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar