onsdag 12 juni 2013

Tillbaka i sadeln

Äääääntligen! Idag var det dags att ta ut Miss C i det vackra vädret efter jobbet. Coachen dök också upp, så vid 17.30 tiden gav vi oss ut i den vackra försommarkvällen.




Coachen har roligt åt mig....
Det är utan tvekan balsam för själen att cykla en så här vacker kväll, även om man har en hojtande coach med sig som har synpunkter på min cykling mest hela tiden. Han verkar ha glömt bort att jag är en medelålders pipig fröken och inte någon av hans utländska cykelkompisar. Dessutom har han blivit urstark av all cykling i italienska och spanska berg. Det oroar mig en hel del eftersom vi ska till spanska berg tillsammans inom snar framtid. Oj och oj vad jobbigt det kommer att vara för en medelålders cykelfröken.



Lägg till bildtext


Kom hem efter drygt 56 km och då var jag trött, glad och svettig!

2 kommentarer: