fredag 7 juni 2013

Focusera om!!

När jag vaknade i morse kände jag att jag fattat rätt beslut igår som valde att  avboka Tjejvättern. Den elaka halsmandeln vill inte blir bra! Faktiskt är den sämre idag.

Inför start förra året
Men, efter att ha gråtit lite över missad tjejvätter, gäller det att hitta något nytt att se framemot. Jag har bokat jag in mig, eleven F och coachen till Velofondot i Vårgårda. Loppet där man tidigare om åren fått punchpraliner i depåerna - gott. Coachen åker givetvis långa (140 km) men jag och F ska försöka slå min tid från förra året på 6 mils banan. Kom in på 2.11 vilket jag var super nöjd med då, med tanke på farten jag höll uppför den långa backen. En snigel hade utan tvekan verkat snabb i jämförelse med mig.


Från damernas lagtempo 2012

2012 års linjelopp
I Vårgårda den här helgen har man också möjlighet att titta på dameliten i cykel - det är coolt! De kör lagtempo på fredagskvällen och på söndagen är det linjelopp.

Kan rekommendera Velofondot - trevligt lopp, fin miljö, möjlighet att se elitcyklister... kort och gott får man en kanoncykelhelg i Vårgårda i augusti.

Vi ses väl där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar