onsdag 5 juni 2013

Slänger in handduken

Nu har jag inte tränat sedan förra tisdagen på grund av den "elaka" halsmandeln. Min goda vän A-K som är sjuksköterska har sagt att man inte ska träna med elaka halsmandlar och det har skolsyster instämt i. Två mycket kloka kvinnor!

Jag brukar åka på en sådan här vända med halsont då och då ofta efter en stressig period. Och de senaste två veckorna har varit stressiga... Avsluta allt i skolan inför studenten, anställningsintervju som ledde till att jag fick lov att bestämma mig för om jag ville byta jobb eller inte (fick den andra tjänsten). Efter mycket velande och ångest bestämde jag mig för att stanna på mitt nuvarande jobb. Men, det var några jobbiga och stressiga dygn.
Cykelelev

Nu sitter jag här och är  ledsen för att jag inte kan/får cykla tjejvättern med min cykelelev F. För halsen vill inte bli bra trots gurglande och voltarenkur... Tror att den egentligen bara vill en enda sak - att jag vilar! Men, hur kul är det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar