tisdag 25 juni 2013

Orättvist!

Jag har träffat mina kompisar - sälarna...
Ibland är livet lite orättvist! Som när en medelålders cykelfröken som är i Spanien och har blivit med NY cykel och så får man en äkta hederlig bonnförkylning som effektivt sätter stopp för fler cykeläventyr den här gången i Spanien.

Igår fick jag i stället roa mig med att bland annat besöka den vackra park som finns här och fota blommor - vilket är något jag gillar - men det är inte lika bra för formen som att cykla. Däremot bra för själen. Den ska ju också ha sitt har jag lärt mig.

I parken finns det dessutom bevis på att coachen är en romantiker - jo ni läste rätt! Coachen har gjort som många par innan.....

Bevis på att coachen är romantiker...


Fast det är ju lite tragiskt att den nya cykeln, Evo, bara har rullat 22,5 mil och nu ska stå och se ledsen ut tills jag dyker upp igen.... i oktober kanske om jag har tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar