tisdag 19 november 2013

Tisdagsgalenskaperna - fortsätter...

Nej!  Nej! Och åter Nej! Det är inte normalt att springa med pannlampa på ett kolsvart spår i Jälla.

Det finns mörker som är härligt och mysigt
som det här! Och så finns det varianten i Jälla...
Normala människor gör inte det. Men,  den medelålders fröken och hennes yngre kollega A gör det. Och av det kan man dra slutsatsen? ....

Förra veckan kunde jag säga som min matematik lärare på högstadiet sa, när vi gjort något dumt. Inte för att jag någonsin gjorde något dumt men, jag hörde när han sa det till andra:"En gång är ingen gång men två gånger är en vana." Nu finns inte den ursäkten kvar. Två gånger = vana.

Det gör det officiellt! Fröken och kollegan är inte normala.

Min förhoppning är att min  PT, F, sätter stopp för denna galenskap. På måndag när jag får mitt träningsprogram hoppas jag att hon säger INGA joggingrundor i mörker. Snälla F!!!! Se till att jag inte blir inspärrad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar