tisdag 26 november 2013

Elljus är grejer - men minnet är uselt

Dags för tisdagsjogg. Men, i nytt spår! Vågat!

Jag och A hade fått tips från L på jobbet att det fanns ett elljusspår i Rasbo (även det på vägen hem). Rasbo blev alltså dagens mål... Vi hittade spåret och gav oss iväg utan en aning om hur spåret gick, hur långt det var eller hur jobbigt? För en medelålders fröken får detta betraktas som MYCKET vågat och äventyrligt.

A tog rygg på mig - säkerligen för att skylla på mig om vi kom bort. Hon är smart, ibland!

Vi kom inte bort, det blev ett och ett halvt varv och det gissade vi motsvara cirka 3 km. Och efter en koll på kommunens hemsida så kan jag kan konstatera att vi hade rätt!

Väl hemma skulle jag köra F:s stretchingprogram som jag fick igår. FIASKO! Hade glömt allt.... Suck! Var så fokuserad på träningsprogrammet att stretchingen gick in genom ena örat och ut genom det andra. Är för gammal för att lära mig flera nya saker samma dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar