tisdag 3 september 2013

Fantastiskt - men galet

Idag hände det som jag ALDRIG trodde kunde hända. Jag och lilla A hade bestämt oss för att byta om i skolan och sedan åka direkt till spåret i Jälla, för att jogga innan vi åkte hem. Jag vet!! Det är en plan som är för bra för att vara sann! Medelålders fröknar avskyr att jogga och brukar hitta på undanflykter. Men, vi gjorde det!!! 

Ännu galnare är att lilla A inte låg före hela rundan, utan att den medelålders fröken låg först, och hörde A flåsa där bakom. A som är myyyyyyycket yngre än fröken, brukar annars hålla täten och stanna till och köra styrka ibland under joggingrundan. Har fröken blivit bättre eller har A tappat formen i sommar? Hmmmm tål att fundera på.

Fantastiskt väder ute och härlig krispig höstluft gör att jag nu känner mig nöjd och glad att den galna planen gick i lås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar