onsdag 18 september 2013

400 mil i år

Idag passerades 400 mil i cykelsadeln den här säsongen! Rimligen borde jag vara glad och lycklig över detta men nej då! Vad sjutton är det för fel nu då undrar kanske någon? Det ska jag berätta!

Dagens cykelpass var tempoträning. Givetvis var det jobbigt och vidrigt för det är tempo ALLTID, den som påstår något annat ljuger (och det är fult att ljuga). Men, det kändes trots allt bra! Klarade mig från mjölksyra och det kändes som om jag orkade trampa på! Så visar det sig när jag laddar ned turen från Garmin att jag har en snittfart som är två tiondelar långsammare än förra veckans. SUCK!

Va! Det var ju idag när cykelfröken passerade 400 mil som hon skulle vara på topp - men icke sa nicke! Undra på om jag känner mig som en sur treåring trots att jag är en medelålders fröken! Det är läge för lite medlidande....


(kvällens fotograf: coachen)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar