lördag 10 augusti 2013

Finfika och grusgrop

Idag skulle jag och coachen ut på en runda. Tror han ville testa hur min form var efter Italienäventyret - hm! Rundan blev lång - med fröken ögon - 97 km. Stundtals drog coachen på rejält!




Målet för dagen var Steningeslott och på vägen dit var coachen nöjd med hur jag tog alla backar! Kors i taket! Inte ofta coachen är nöjd med mig. Framför allt inte när det gäller hur jag cyklar uppför.





Coachen äter pannkakor!

Fikat var gott och det var skönt att pusta en liten stund innan vi vände hemåt. Steninge har bra fika!









Grustaget!


På hemvägen skulle vi "testa" en genväg. Det slutade med att vi hamnade i ett grustag - längst ned! Och är man längst ned i ett grustag måste man upp igen. Vad tycker fröknar om lååånga uppförsbackar? Rätt svar är ...... fröknar avskyr lååånga backar. Gissa vem som ledde oss ned i grustaget? Rätt svar den här gången är..... COACHEN. Han såg dessutom oförskämt nöjd ut när jag mumlade elaka saker på väg upp igen.










Sammanfattning av dagens runda:

                                                                                            Fikat var gott
Grustaget hemskt
Och formen är nog lite bättre än innan Italien.
Fotopaus



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar