fredag 18 oktober 2013

Vuxit ur!

Nej!!! Det är inte kläderna som fröken har vuxit ur - de sitter faktiskt lösare än på länge (om man får gotta sig lite så här på fredagskvällen).  Det är styrkepasset!
Försöker visa lite kropps-
kontroll i Spanien i juni

Jag körde mitt vanliga pass i dag - som coachen "förstärkt". Coachen smög runt och kikade på mig när jag höll på. Ganska irriterande och obehagligt! 

När jag var klar säger han: "Kallar du det där styrka?" Givetvis svarade jag glatt. Då får jag en lång föreläsning om att det är dags för tyngre vikter och tyngre övningar - enligt coachen har jag vuxit ur mitt pass. Va??? 

Han la dock till - kanske för att bevara freden över helgen - att jag har blivit bättre och i alla fall skaffat mig lite kroppskontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar